2. Mənim İP ünvanım tez-tez dəyişilir.Mən daimi(statik)İP ünvan necə əldə edə bilərəm?
Statik İP ünvan əldə etmək üçün bizə müraciət etməlisiniz.012 310 2525
3. Mən Wi-Fi ruterin şirfəsini unutmuşam. Bu halda nə etmək lazımdır?
Bunun üçün qeydiyyat zamanı saxladığınız nömrə ilə bizim mərkəzimizə zəng etməyiniz kifayətdir (012 310 2525).
4. Heç bir kanal göstərmir. Nə etmək lazımdır?
Zəhmət olmasa kabelin yerində olduğunu, onun zədəli olmadığını yoxlayın. Hər şey qaydasında olduğu halda bizim mərkəzə, (012 310 2525)-yə zəng edin.
5. Yeni kanallar əlavə olunduqda mən bu haqda necə məlumat əldə edə bilərəm?
Bütün dəyişikliklər haqqında məlumatı Siz saytdan, eləcə də BLUETV-in sosial şəbəkələrdəki rəsmi səhifələrindən əldə edə bilərsiniz: facebook, instagram,
6. Nəyə görə mənim internetimin sürəti müqavilədə göstərildiyindən aşağıdır?
– Müqavilədə göstərildiyi kimi, Sizə müəyyən tarifə uyğun zəmanətsiz internet sürəti təqdim olunur. Bu o deməkdir ki, pik saatlarında internetə qoşulan ümumi istifadəçilərin sayından asılı olaraq sürət dəyişə bilər. Eləcə də, nəzərə almaq lazımdır ki, internetin sürəti sizin mənzildə internet şəbəkəsinə qoşulan cihazlar arasında bölünür.